/Files/images/website.jpg Шановні батьки наших читачів!

Правила для батьків

/Files/images/Новый рисунок (2).png

1. Не навчайте того, з чим ви самі необізнані. Для правильного виховання дитини треба знати її вікові та індивідуальні особливості.

2. Не сприймайте дитину як свою власність, не ростіть її для себе. Ваша мета – виростити її для життя серед людей.

3. Довіряйте дитині. Пояснюйте, що вона робить краще, а не гірше. Залишайте за нею право на власні помилки, тоді дитина оволодіє вмінням їх самостійно виправляти.

4. Не ставтесь до дитини зневажливо. Дитина повинна бути впевнена в своїх силах, тоді з неї виросте відповідальна особистість.

5. Будьте терплячими. Ваша нетерплячість – ознака слабкості, демонстрація вашої невпевненості у собі.

6. Будьте послідовним у своїх вимогах, але пам’ятайте: твердість лінії у вихованні досягається не покаранням, а стабільністю обов’язкових для виконання правил, спокійним тоном спілкування, неквапливістю і послідовністю.

7. Потурбуйтесь про те, аби ваша дитина накопичувала досвід у спокійному темпі. Дозволяйте їй відпочивати від розпоряджень, наказів, зауважень. Нехай вона вчиться розпоряджатися собою.

8. Виключіть із своєї практики вислів: «Роби, якщо я наказав!» Замініть цю форму вимоги на іншу: «Зроби, тому що не зробити цього не можна, це принесе тобі користь»

9. Оцінюючи дитину, кажіть їй не тільки про те, чим ви особисто незадоволені, а й про те, що вас радує. Не порівнюйте її з сусідською дитиною, однокласниками, друзями.Порівнюйте, якою вона була вчора і якою є сьогодні.

10. Ніколи не кажіть, що вам ніколи виховувати свою дитину. Давайте вчитися виховувати наших дітей, пізнавати те, чого ми не знаємо, знайомитись з основами педагогіки, психології, якщо насправді любимо їх і бажаємо їм щастя.

ТЕСТ ДЛЯ БАТЬКIВ

"ВАША ДИТИНА В ДЗЕРКАЛI ЧИТАННЯ"

Шановнi батьки, цей тест призначений для тих, чиї дiти вчаться в 5-8-х класах. Якщо Ви хочете дiзнатися, що значить для Вашої дитини читання, яку роль вiдiграє воно в її життi, спробуйте вибрати по 1-му варiанту з вiдповiдей на кожне запитання. Ви не тiльки визначите ступiнь пiдготовленостi вашої дитини, а й зможете оцiнити свої здiбностi як керiвника читання.

ЗАПИТАННЯ:

1. Чи часто Ви читали вголос Вашiй дитинi, коли вона ще не вмiла робити цього сама?

a. практично кожного дня (5).

b. часто (4).

c. рiдко, придiляли мало часу цьому заняттю (3).

d. рiдко, тiльки якщо попросить (2).

e. нiколи цим не займалися (1).

2. Згадайте, чи легко вашiй дитинi далося навчання читанню?

a. так, це сталося дуже швидко i без сторонньої допомоги (5).

b. їй знадобилося для цього небагато часу (4).

c. ми довго займалися з нею (3).

d. наша допомога не мала успiху, дитина навчилася читати лише у школi (2).

e. нi, вона i зараз читає абияк (1).

3. Спробуйте визначити iнтерес Вашої дитини до читання за такими критерiями:

a. це стало її улюбленим заняттям (4).

b. вона читає багато, але тiльки програмнi твори (2).

c. читання її мало цiкавить, вона рiдко читає (1).

d. досить часто доводиться примушувати її взяти в руки книжку (0).

4. Спостерiгаючи за дитиною, яка читає, у Вас складається враження, що:

a. їй важко вдається вникнути у твiр (1).

b. вона читає досить повiльно, не вникає у смисл того, про що читає (2).

c. вона повнiстю занурена в читання, часто не помiчає того, що вiдбувається навкруги (3).

5. Коли Ви просите дитину переказати прочитане, вона:

a. не може цього зробити (0).

b. часто плутається, забуваючи основнi деталi (1).

c. розповiдає прочитане дуже близько до тексту (3).

d. додає до прочитаного вiд себе, вигадує новi деталi, фантазує (4).

6. Якщо Ваша дитина зайнята читанням цiкавої книги, а по телевiзору почалися мультфiльми, яка реакцiя дитини:

a. вона одразу кидає книгу i сiдає до телевiзора (0).

b. вона може читати, час вiд часу поглядаючи на екран (1).

c. телевiзор не може перешкодити її читанню; це для неї лише 5-хвилинний вiдпочинок, а потiм вона знову сiдає читати (3)

7. Якщо у Вашої дитини є своя книжкова полиця, спробуйте за нею визначити коло її читання:

a. читає все пiдряд (0).

b. обожнює детективи i пригоди (1).

c. вона так навантажена навчанням, що читає лише програмнi твори (2).

d. краще почитає щось лiричне (3). e. легка лiтература не входить у сферу її iнтересiв (4).

f. переважно це класика i наукова лiтература (5).

8. На Ваш погляд, на читання Вашої дитини переважно впливає:

a. школа (2).

b. телебачення, кiно (1).

c. Ви - батьки (3).

d. як правило, вона сама правильно обирає, що читати (5).

e. щось iнше (4).

9. Як вона ставиться до творiв, якi вивчає у школi:

a. любить їх читати (3).

b. важко сприймає (2).

c. зовсiм не читає (1).

10. Де дитина бере книжки для читання:

a. з дитинства вона вiдвiдує бiблiотеки i вмiє користуватися каталогом (4).

b. у себе вдома - у нас велика бiблiотека (3).

c. просить почитати у друзiв (2).

d. менi важко вiдповiсти (1).

11. Як Ви самi оцiнюєте свої здiбностi у керiвництвi читанням Вашої дитини:

a. вiдмiнно, читання дитини для мене - один iз головних методiв її виховання; я придiляю цьому багато уваги (5).

b. добре, я вважаю, що читання дуже важливе у розвитку дитини, але нехай читає за власним бажанням (4).

c. задовiльно; я не слiдкую за тим, що i як читає моя дитина, це обов'язок школи (3).

РЕЗУЛЬТАТИ :

9- 15. Увага! Книга не входить у коло iнтересiв Вашої дитини, бiльше того, можливо, вона вiдчуває огидливiсть, ворожiсть до читання, що позначиться негативно на її розвитку. Певно, Ви дуже мало спонукаєте її до цього заняття. Спробуйте виправити помилку, зацiкавте її, почитайте разом з нею, починайте з легких творiв. I поговорiть з нею про прочитане - це зблизить вас. Проконсультуйтесь у дитячого бiблiотекаря. Вiн допоможе Вам i Вашому сину (дочцi).

15-30. Ваша дитина належить до категорiї тих читачiв, якi читають час вiд часу, переважно вибiр їх лiтератури визначається школою. Вона може прочитати книгу через необхiднiсть, але, на жаль, потреби в самостiйному читаннi не вiдчуває. Примусове читання приносить мало користi. Лише радiсне пiдносить душу. Тому якнайбiльше говорiть вдома про книги, розкажiть про тi, якi вас особисто схвилювали, розкажiть так, щоб не прочитати їх було просто неможливо.

31-49. Як видно, Ваша дитина любить читати i робить це iз задоволенням. Коло її читацьких iнтересiв широке, книга для неї - це засiб пiзнання свiту i роздумiв про життя i саму себе. Вона здатна на правильний самостiйний вибiр лiтератури. За читанням цiєї дитини не потрiбний контроль. Ви вже прищепили їй любов до книги. Це досить сформований читач. Та спiлкування з нею щодо прочитаного нiколи не стане для вас зайвим.

50-56. Якщо Ваша дитина входить в цю невелику групу читачiв, ми можемо привітати Вас. Книга надiйно увiйшла в життя вашої дитини. Очевидно, книга є членом вашої родини. Ваша дитина - обдарований читач. Вона не лише багато читає, а ще й умiє по-справжньому сприймати прочитане. Крiм того, вона володiє образною пам'яттю та надiлена фантазiєю. Але будьте обережнi, аби читання не стало для неї iнобуттям дiйсностi, яке вiдсторонює вiд реальностi. Нехай частiше зiставляє книгу з життям. Допоможiть їй у цьому, не позбавляючи радостi вiльного читання.

Анкета для батьків

Коли у Вас виникло бажання привести дитину до бібліотеки?

Скільки їй було років, коли Ви з нею вперше прийшли до бібліотеки?

Це було:

· ваше бажання

· бажання дитини

· необхідність (завдання школи, дитячого садка або гуртка)

Для Вашої дитини візит до бібліотеки радісна подія?

Що допомагає Вам вибрати книги для дитини?

· порада бібліотекаря

· дитячі журнали та газети

· пам'ять свого дитинства

· знання можливостей і смаків своєї дитини

Що впливає на вибір Вашої дитини?

· порада батьків

· завдання школи

· особистий інтерес

· порада бібліотекаря

Назвіть улюблені книги Вашої дитини

Чи розповідає Вам дитина про прочитане?

Що робити, якщо Ви отримали Scam?

Основний принцип шахрайства - ввести жертву в оману, встановивши з нею довірчі стосунки, і, скориставшись цією довірою, спонукати її під тим або іншим приводом добровільно передати шахраю гроші, майно, права на що-небудь. Для цього існує безліч як психологічних, так і технічних прийомів. З метою шахрайства в останні роки все частіше стали використовуватися можливості Інтернет.

Такий вид шахрайства, як «Emergency Scam» чи інакше званий «Scam» - явище вже відоме в світі. Не так давно це стало актуально і для України.

Шахрайство «Scam» полягає в тому, що шахрай, використовуючи ресурси Інтернету (електронна пошта, соціальні мережі тощо), входить в довіру до людини і, отримавши від нього необхідну інформацію, скоює злочин.

Варіантів Scam зустрічається дуже багато. Найбільш поширеним є метод, коли шахрай повідомляє потенційній жертві інформацію про великий виграш у лотереї. І для отримання великої суми просить всього лише повідомити наступну інформацію: прізвище та ім'я, домашню адресу, контактний телефон та банківську інформацію.

Також поширеним є розсилання листів з інформацією про допомогу потерпілим у катастрофі. Шахрай повідомляє про те, що його онук чи внучка, або член сім'ї, або сусід, потрапили в біду. Далі йде барвистий опис події. Шахрай повідомляє, що він терміново потребує грошей. Жертви дізнаються про шахрайство лише після того, як вже позбулися своїх грошей, переведених на рахунок незнайомців. Шахрай попереджає про те, що «ніхто з родичів нічого не повинен про це знати». Це звучить приблизно так: «Don't tell Dad. He would be very upset with me if he found out. Please send the money ASAP. I'm scared ». (Не говори батькові. Він буде дуже турбуватися, якщо дізнається, що трапилося зі мною. Будь ласка, присилай гроші якомога швидше. Я хвилююся.)

Що потрібно знати?

Слід пам'ятати, що для доступу до банківського рахунку не обов'язково мати на руках саму платіжну картку - в більшості випадків достатньо знати її дані (номер картки, термін дії та код безпеки). Саме на цій інформації сфокусовані шахраї, відправляючи листи потенційним жертвам.

Слід також знати й те, що при купівлі товарів чи послуг через Інтернет, відомості про вчинені Вами операціях і дані картки після покупки зберігаються в тих же Інтернет-магазинах і, потенційно, можуть дістатися зловмисникам.

Дуже часто крадіжці грошей з карт звичайно передує тривала підготовка. По електронній пошті засилається вірус, наприклад, відомий вірус типу Trojan, що запам'ятовує всі уведені паролі та логіни і відправляє їх шахраям. Після того як дані незаконно отримані, шахраї можуть купувати товари та послуги на Інтернет-сайтах. Адже останніх цифр номера картки (CVV2) достатньо для того, щоб розплачуватися картою в Мережі.

Основи безпеки в Інтернеті для підлітків 15 — 18 років

Для підлітків є розповсюдженим той факт, що інколи вони переживають періоди низької самооцінки, шукають підтримки від своїх друзів та менше бажають виправдовувати очікування своїх батьків. Старші підлітки мають потребу ототожнювати себе з якоюсь групою, та бажають незалежності, й вони схильні порівнювати цінності своєї сім'ї та своїх товаришів. У старшому підлітковому віці діти є більш зрілими та готові взаємодіяти зі світом на інтелектуальному рівні. Загалом підлітки відкриті новим ідеям, але їм бракує життєвого досвіду для того, щоб оцінювати себе. Важливо, щоб батьки продовжували відігравати активну роль у контролі використання дітьми Internet.

Що роблять в онлайні підлітки

Підлітки завантажують музику, використовують обмін миттєвими повідомленнями(EN), електронну пошту та грають в онлайнові ігри. Вони активно використовують пошукові сервери для знаходження інформації в Internet. Більшість підлітків відвідувала чат-кімнати(EN), і багато з них брали участь у дорослих або приватних чатах. Хлопці в цьому віці скоріше за все виходять за межі, шукаючи грубий гумор, насильство, азартні ігри та відверті сайти для дорослих. Дівчата, скоріш за все, схильні до розмов в онлайні й більш піддані сексуальним домаганням.

Підказки з безпеки

Ось кілька підказок з безпеки, які вам слід взяти до уваги, коли ви даєте рекомендації з використання онлайну підліткам:

  • Створіть список Правил користування Internet вдома за участю ваших дітей. Туди ви маєте включити типи сайтів з необмеженим доступом, години користування Internet та рекомендації зі спілкування з іншими в онлайні, включаючи чат-кімнати.
  • Тримайте комп'ютери з Internet-з'єднанням у відкритій зоні, поза межами кімнати вашої дитини.
  • Поговоріть зі своїми дітьми про їхніх онлайнових друзів та те, чим вони займаються так, як ви б говорили про будь-яких інших друзів або заняття. Це включає розмови з вашими дітьми про список миттєвих повідомлень і про те, щоб вони не спілкувалися з незнайомцями.
  • Вивчіть інструменти для фільтрування Internet (такі як Батьківський контроль в Windows Vista) як один із додаткових — але не замінюючих — методів батьківського контролю.
  • Знайте, які чат-кімнати та дошки повідомлень вони відвідують та з ким розмовляють.
  • Рекомендуйте їм використовувати контрольовані чат-кімнати, та наполягайте на тому, щоб вони залишалися в публічних зонах чат-кімнат.
  • Наполягайте на тому, щоб ваші діти ніколи не погоджувалися зустрічатися зі своїм онлайновим другом.
  • Навчіть своїх дітей ніколи не давати про себе інформацію по електронній пошті, в чат-кімнатах, дошках оголошень, реєстраційних формах і персональних профілях, а також при участі в онлайнових конкурса.
  • Навчіть своїх дітей не завантажувати програми, музику або файли без вашого дозволу. Спільний доступ до файлів, отримання текстів та картинок з Інтернету може порушувати закони про авторські права.
  • Скажіть своїй дитині розповідати вам про те, що або хто в онлайні примушує її почувати себе незручно або налякано. Будьте спокійними та нагадайте своїм дітям, що у них не виникне проблем, якщо вони про щось вам повідомлять. (Важливо, щоб ваша дитина не думала, що її позбавлять привілеї користуватися комп'ютером). Прочитайте більше про те, як діяти з онлайновими хижаками такібер-хуліганами.
  • Поговоріть із своїми дітьми про онлайнову порнографію та направте їх на позитивні сайти про здоров'я та сексуальність.
  • Допоможіть дітям захиститися від спаму (EN). Скажіть їм не давати свої адреса електронної пошти, не відповідати на "сміттєву" пошту та використовувати фільтри електронної пошти.
  • Знайте, які сайти відвідують ваші діти. Перевірте, щоб вони не відвідували сайти з агресивним змістом, або самі не розміщали персональну інформацію та фотографії.
  • Навчіть своїх дітей відповідальному та етичному поводженню в онлайні. Вони не повинні використовувати Internet для розповсюдження пліток, хуліганити або загрожувати іншим.
  • Переконайтеся, що ваші діти-підлітки консультуються з вами, перш ніж проводити в онлайні якісь фінансові операції, включаючи замовлення, купівлю або продаж.
  • Обговоріть онлайнові азартні ігри та їхні потенційні ризики.
Кiлькiсть переглядiв: 4

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Жовтень 2017 Наступна
ПВСЧПСН
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031