Раді вітати Вас на сайті нашого навчального закладу!

/Files/images/2103429.jpg


Тимчасовий порядок організації освітнього процесу в Нововолинському ліцеї №1 Нововолинської міської ради Волинської області у період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)

Тимчасовий порядок діє лише на період карантину. Відповідальні особи за вимірювання температури: медична сестра, чергові вчителі згідно графіка чергувань.

І. Організація освітнього процесу

1. Початок роботи закладу

1.1. Вхід до приміщень закладу освіти дозволяється лише у захисній масці або распіраторі. Під час пересування приміщеннями закладу освіти використання захисних масок є обов’зковим.

1.2. Вхід у заклад здійснюється через чотири входи: 1 – центральний вхід, 2 – боковий вхід до правого крила, 3 – боковий вхід до лівого крила, 4 – вхід з внутрішнього двору.

1.3. За кожним входом закріплюється черговий вчитель для здійснення контролю за входом до приміщення учасників освітнього процесу.

1.4. На вході у заклад освіти обов’язково обробити руки антисептичним засобом.

1.5. Працівники ліцею приходять на роботу за п’ятнадцять хвилин до початку навчальних занять. При вході( через центральний вхід) в заклад кожен працівник проходить термоскринінг температури тіла, про що робиться запис у відповідному журналі. Якщо робочий день розпочинається не о )8.00 годині, то термоскринінг працівники проходять у медичному пункті. У разі виявлення у працівника підвищеної температури (більше як 37,2 ) або наявності симптомів гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей) він не допускається до роботи з рекомендаціями звернутись за медичною допомогою до сімейного лікаря. Про такий випадок повідомляється директору та робиться відмітка в Журналі Термометрії про недопущення до роботи. Керівник проводить заходи для заміни такого працівника на робочому місці.

1.6. Здобувачі освіти входять до закладу через входи відповідно до наступного маршруту по класах відповідно до графіка початку навчальних занять:

1 – центральний вхід: 1-А, 1-В, 3-В, 6-А,7-А, 8-А, 8-Б, 10-Б ;

2 – боковий вхід (праве крило):2-А,3-А,2-Б,4-Б,5-А, 5-Б, 7-Б, 9-А ;

3 – боковий вхід( ліве крило) 2-В, 3-А, 4-А,5-В, 6-Б,11-А, 11- Б, :

4 – вхід з внутрішнього двору: 1-Б, 3-Б,6-В, 9-Б, 10-А.

Вихід здобувачів освіти із закладу освіти, в тому числі для прогулянок, проведення занять на вулиці, здійснюється за вищевказаним маршрутом.

1.7. Заняття з усіх предметів проводяться для одного і того ж класу в закріплених за класами кабінетах, окрім занять з інформатики, іноземних мов, трудового навчання та фізичної культури. Для виконання лабораторних та практичних робіт з хімії та фізики за необхідності учні можуть переходити у відповідні кабінети. За сприятливих погодних умов заняття з фізичної культури, образотворчого, музичного мистецтва, основ здоров’я та інших предметів проводити на вулиці.

1.7. Здобувачів освіти початкової ланки зранку перед входом у заклад освіти зустрічає класний керівник.

1.8. Забороняється допуск до закладу освіти батьків або супроводжуючих осіб, крім осіб, які супроводжують дітей з особливими освітніми потребами.

1.9. При вході у заклад відповідальна особа проводить вимір температури тіла та візуальний огляд дитини на наявність інших симптомів інфекційного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей), запитує про самопочуття у дитини та/або у дорослого, який її супроводжує.

1.10. Якщо у дитини визначено температуру тіла вище 37,2С або наявні інші симптоми респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей), дитина до занять не допускається.

Якщо дитина прийшла у супроводі дорослого, вона відправляється додому з рекомендацією звернутись до сімейного лікаря.

Якщо дитина прийшла сама, то на дитину одягається медична маска, викликається медична сестра, яка проводить дитину до кімнати ізоляції. По телефону викликаються батьки дитини та - за необхідності – швидка допомога.

1.11. Дані дитини, в якої виявлені респіраторні симптоми або підвищена температура тіла, записуються та передаються медичній сестрі закладу для ведення обліку таких дітей.

1.12. Повернення дитини до закладу освіти можливе лише після одужання та отримання довідки від сімейного лікаря про те, що вона здорова та може бути допущена до відвідування закладу освіти.

2. Дії при виявлені симптомів хвороби під час навчального процесу

2.1. При виявленні в здобувача освіти симптомів хвороби (температура тіла вище 37,2°С, кашель, осиплість голосу, почервоніння очей) учитель одягає йому медичну маску, сповіщає медичного працівника закладу дистанційно (по телефону), який проводить дитину в ізоляційну кімнату, для надання медичної допомоги на догоспітальному етапі. Медичний працівник повідомляє класного керівника та директора. Класний керівник повідомляє батьків або опікунів дитини.

2.2. При виявленні симптомів хвороби (температура тіла вище 37,2°С, кашель, осиплість голосу, почервоніння очей) у працівника закладу, він/вона негайно відсторонюється від роботи. За можливості, він/вона самостійно повертається до дому та негайно звертається до сімейного лікаря. При тяжкому стані, на працівника одягається медична маска, він/вона відправляється в ізоляційну кімнату, де чекає прибуття карети «Швидкої допомоги».

2.3. Після вилучення особи з симптомами інфекційного захворювання в тих приміщеннях, де перебувала така особа, проводиться провітрювання поза графіком та дезінфекція усіх поверхонь.

2.4. У випадку підтвердження в учасників освітнього процесу COVID-19, проводиться визначення кола контактних осіб. Усі контактні особи відправляються на самоізоляцію під медичний нагляд сімейного лікаря на 14 днів з дня останнього контакту з особою, в якої підтверджений випадок COVID-19.

2.5. Повернення учасників освітнього процесу до закладу освіти можливе лише після одужання та отримання довідки від сімейного лікаря про те, що він/вона здорова та можуть бути допущені до відвідування закладу освіти.

3. Прибирання та дезінфекція в закладі освіти, провітрювання, гігієна рук

3.1. Після кожного навчального заняття обов’язково проводиться вчителем провітрювання кабінету впродовж не менше 10 хвилин. Перебування дітей у класних кімнатах не передбачено,

3.2. Після проведення занять у кінці робочого дня технічний персонал проводить очищення і дезінфекцію поверхонь (в тому числі дверних ручок, столів, місць для сидіння, перил, тощо). Крім того, дезінфекцію дверних ручок та перил проводити не менше 2-ох разів на день.

Здобувачам освіти заборонено проводити дезінфекцію робочих місць.

3.3. Прибирання приміщень та дезінфекцію проводити лише у побутових захисних рукавичках. Після завершення прибирання весь інвентар потрібно продезінфікувати.

3.4. Персонал, який проводить прибирання, повинен слідкувати за гігієною рук та ретельно мити руки з милом після зняття рукавичок та завершення прибирання.

3.5. Основним заходом гігієни рук в умовах закладу освіти є миття з милом.

4. Заходи щодо попередження хвороби

4.1. Класним керівникам надати роз’яснення батькам учнів щодо впровадження в закладі освіти тимчасового порядку організації освітнього процесу в період карантину та обмежувальних заходів стосовно відвідування закладу освіти сторонніми особами.

4.2. Спілкування педагогічних працівників із батьками здійснювати переважно дистанційно за допомогою будь-яких засобів зв’язку.

4.3. Проводити роз’яснювальну роботу з персоналом, здобувачами освіти та їх батьками щодо індивідуальних заходів профілактики.

4.4. Проводити навчання дітей гігієні рук, етикету кашлю. Для молодших дітей розробити заняття в ігровій формі.

4.5. Відтермінувати масові заходи, збори в закритих приміщеннях. За необхідності можлива організація заходів на вулиці, з дотриманням соціальної дистанції.

ІІ. Організація безпечного харчування

1. Усі працівники харчоблоку працюють в індивідуальних засобах захисту (захисні маски, респіратори, рукавички).

2. Працівник харчоблоку змінює одноразові рукавички після кожної дії (виробничого процесу в харчоблоці, їдальні) не пов’язаних між собою.

3. Після кожного зняття засобів індивідуального захисту (захисних масок, одноразових рукавичок) перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту працівник зобов’язаний ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним засобом.

4. Розміщення учасників освітнього процесу за столом у їдальні не більше 4-х осіб. Розміщення здобувачів освіти відбувається за постійно закріпленими столами за класами.

5. Харчування здобувачів освіти здійснюється відповідно до графіка ( додаток 1).

6. Працівники закладу освіти харчуються, за можливості, між перервами .

7. Питний режим у закладі освіти на період карантину для учасників освітнього процесу організувати із використанням індивідуального або одноразового посуду.

8. Після кожного прийому їжі у їдальні проводиться провітрювання не менше 15 хвилин.

9. Після завершення харчування здійснюється прибирання та дезінфекція у їдальні та харчоблоці.