СЕМІНАР

16 травня 2014 року на базі Нововолинського навчально-виховного комплексу «Нововолинська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №1- колегіум» відбувся черговий регіональний науково-практичний семінар «Особливості профільного навчання іноземної мови у старшій школі». Ініціаторами й організаторами семінару стали науковці Інституту педагогіки НАПН України, зокрема лабораторія навчання іноземних мов.

З 2006 року даний навчальний заклад є експериментальним майданчиком Інституту педагогіки НАПН України. Науковим керівником експерименту є Редько Валерій Григорович – завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, доцент.

Учасники семінару обговорили лінгводидактичні засади навчання іноземних мов учнів старшої, профільної (10-11 класи) школи, зумовлені стратегічними напрямами розвитку сучасної шкільної освіти.

Редько Валерій Григорович, завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, доцент, автор підручників з іспанської мови вказав на те, що новий час потребує не тільки нових цілей навчання іноземної мови, але й нових засобів і форм організації діяльності , що забезпечують їх виконання. Зокрема активного впровадження у шкільну практику інтерактивних технологій навчання.

Полонська Тамара Костянтинівна, старший науковий співробітник лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, автор підручників з англійської мови, у своєму виступі підкреслила важливість застосування інноваційних форм і методів при професійній орієнтації учнів старшої школи на уроках іноземної мови.

Басай Надія Пилипівна, науковий співробітник лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України, автор підручників з німецької мови, висвітлила основні методи активізації самостійної роботи з іноземної мови учнів старшої (профільної) школи.

Свиридюк Тетяна Володимирівна, завідувач відділу гуманітарних дисциплін ВІППО, розповіла про розвиток комунікативної компетентності старшокласників засобами міжкультурної комунікації як приклад освітньої інноваційної діяльності, презентувала учасникам семінару програму навчального курсу «Міжкультурна освіта школярів».

Кохан Ярослав Валерійович, науковий співробітник Інституту педагогічних інформаційних технологій, зробив презентацію новітніх здобутків у галузі інформаційних технологій в системі шкільної іншомовної освіти.

Поділилися своїм досвідом роботи з питання засобів і форм реалізації комунікативного підходу до навчання іншомовного спілкування учнів старшої школи і вчителі НВК- Шеремет Любов Федорівна, вчитель іспанської мови та Омелянчук Надія Іванівна, вчитель німецької мови.

Під час проведення круглого столу , були обговорені особливості профільного навчання іноземних мов у зарубіжній і вітчизняній педагогічній теорії та практиці, а також план подальшого співробітництва лабораторії навчання іноземних мов і НВК.

16 травня 2014 року на базі Нововолинського навчально-виховного комплексу «Нововолинська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №1- колегіум» відбувся черговий регіональний науково-практичний семінар «Особливості профільного навчання іноземної мови у старшій школі». Ініціаторами й організаторами семінару стали науковці Інституту педагогіки НАПН України, зокрема лабораторія навчання іноземних мов.

З 2006 року даний навчальний заклад є експериментальним майданчиком Інституту педагогіки НАПН України. Науковим керівником експерименту є Редько Валерій Григорович – завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, доцент.

Учасники семінару обговорили лінгводидактичні засади навчання іноземних мов учнів старшої, профільної (10-11 класи) школи, зумовлені стратегічними напрямами розвитку сучасної шкільної освіти.

Редько Валерій Григорович, завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, доцент, автор підручників з іспанської мови вказав на те, що новий час потребує не тільки нових цілей навчання іноземної мови, але й нових засобів і форм організації діяльності , що забезпечують їх виконання. Зокрема активного впровадження у шкільну практику інтерактивних технологій навчання.

Полонська Тамара Костянтинівна, старший науковий співробітник лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, автор підручників з англійської мови, у своєму виступі підкреслила важливість застосування інноваційних форм і методів при професійній орієнтації учнів старшої школи на уроках іноземної мови.

Басай Надія Пилипівна, науковий співробітник лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України, автор підручників з німецької мови, висвітлила основні методи активізації самостійної роботи з іноземної мови учнів старшої (профільної) школи.

Свиридюк Тетяна Володимирівна, завідувач відділу гуманітарних дисциплін ВІППО, розповіла про розвиток комунікативної компетентності старшокласників засобами міжкультурної комунікації як приклад освітньої інноваційної діяльності, презентувала учасникам семінару програму навчального курсу «Міжкультурна освіта школярів».

Кохан Ярослав Валерійович, науковий співробітник Інституту педагогічних інформаційних технологій, зробив презентацію новітніх здобутків у галузі інформаційних технологій в системі шкільної іншомовної освіти.

Поділилися своїм досвідом роботи з питання засобів і форм реалізації комунікативного підходу до навчання іншомовного спілкування учнів старшої школи і вчителі НВК- Шеремет Любов Федорівна, вчитель іспанської мови та Омелянчук Надія Іванівна, вчитель німецької мови.

Під час проведення круглого столу , були обговорені особливості профільного навчання іноземних мов у зарубіжній і вітчизняній педагогічній теорії та практиці, а також план подальшого співробітництва лабораторії навчання іноземних мов і НВК.

Кiлькiсть переглядiв: 273

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.