Літній мовний табір 2015/2016 н.р.

Літній мовний табір 2015/2016 н.р.

Відповідно до Указу Президента України №641/2015 « Про оголошення 2016 року Роком англійської мови», наказу Міністерства освіти і науки України від 29.12.2015 року №1379, наказу управління освіти Виконавчого комітету Нововолинської міської ради №165 від 23.05.2016 року, з метою зацікавлення учнів іноземними мовами та сприяння самостійній підготовці вдома, на базі НВК «Нововолинська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №1 – колегіум Нововолинської міської ради Волинської області» було організовано роботу літнього мовного табору «The Young and Talanted» . Адже в контексті сучасної освіти англійська мова є важливим інструментом для зростання конкурентоспроможності нашої держави та її європейської інтеграції.

Мовний_таб1р

За мету роботи табору ми вбачали гармонійне поєднання відпочинку дітей із всебічним розвитком та вихованням, зацікавлення вихованців англійською мовою, забезпечення якісного навчання і практичного застосування англійської мови учнями, удосконалення розмовної англійської мови, подолання мовного бар’єру, отримання мотивації для подальшого удосконалення знань з англійської мови, створення умов для стимулювання емоційної сфери дитини як особистості.

Мовний_таб1р_2

Основними завданнями, які стояли перед нами були: організувати змістовне дозвілля у літній період, зацікавити учнів англійською мовою, удосконалити розмовну англійську мову, створити умови для реалізації особистості кожної дитини,навчити дітей діяти в колективі, розвивати дитяче самоврядування, виявити інтереси, захоплення дітей, вміти активно відпочивати.

Мовний_таб1р_3

Був сформований штат працівників з висококваліфікованих вчителів нашої школи. До роботи табору було залучено також волонтера Корпусу Миру США Анну Екерт- Крамер.

Літній мовний табір працював з 06.06.2016 до 14.06.2016 року з 10.00 до 12.00.

За заявами батьків у таборі перебувало 24 учні 8-х класів. Було сформовано два загони.

В режим роботи літнього мовного табору були включені такі заходи: Sports morning (ранкова зарядка), English Projects “My Town –Novovolyns'k” (проект про своє рідне місто з екскурсією в міський краєзнавчий музей), «British and Ukrainian Famous People»(проект про відомих українців та британців), Майстер-клас (робимо фото колаж, відеоролик), Година таланту (пісні, танці, караоке), Movie club (перегляд англомовних фільмів, кліпів та відеороликів про молодих талановитих людей з подальшим обговоренням), Квест в школі і на пришкільній території (це гра, під час якої команди вирішують логічні завдання, виконують пошук на місцевості, будують оптимальні маршрути переміщення, шукають оригінальні рішення і підказки. Після завершення чергового завдання команди переходять до виконання наступного. Перемагає команда, що виконала всі завдання швидше за інших), Team Games (спортивні ігри, естафети), English Project “My Favourite Celebrity” (проекти вихованців про своїх улюблених кіноакторів, співаків, письменників, спортсменів).

Мовний_таб1р_4

Мовний_таб1р_5

Мовний_таб1р_6

Мовний_таб1р_7

Мовний_таб1р_8

Кожний день згідно режиму починався з ознайомлення дітей з планом роботи на день, загонам окреслювались завдання. У кінці дня підводились підсумки, нагороджувалися переможці конкурсів, вікторин, спортивних заходів.

Мовний_таб1р_9

За період роботи літнього мовного табору вихованцями було створено проект «Моє місто – Нововолинськ». Над цим проектом працювали всі загони і кожен з учнів спробував себе у ролі екскурсовода. Діти із задоволенням подорожували по місту, фотографували цікаві та видатні місця, збирали цікаву інформацію про рідне місто за допомогою різних Інтернет ресурсів.

В ході роботи табору вихованцями було підготовлено декілька міні-проектів про свої таланти, про талановитих українських та британських підлітків, про відомих музикантів та співаків, улюблених спортсменів та видатних науковців. Як результат цієї роботи, діти самостійно проводили презентацію своїх проектів.

Мовний_таб1р_10

Впродовж тижня діти у невимушеному середовищі покращували практичні вміння та навички, розширювали кругозір, вдосконалювали навички мовленнєвої діяльності через спортивні ігри, тренінги, концертні програми та театралізовані вистави англійською мовою. Працівники табору вчили вихованців співпраці в команді, ділитися та набувати досвід під час виконання презентацій творчих проектів, використовували лексичні, граматичні ігри, кросворди, ребуси, рухливі ігри на англійській мові на свіжому повітрі . Мовна практика включала в себе створення діалогів за певними життєвими ситуаціями. Діти із задоволенням вивчали англійські пісні та вірші.
Саме матеріальна база кабінетів англійської мови Нововолинської спеціалізованої школи №1- колегіум сприяла плідній роботі працівників табору та дітей над створенням проектів, надавала можливість використовувати комп’ютери та різні Інтернет ресурси. А це – 2 кабінети англійської мови, які оснащені комп’ютерами, телевізорами, DVD- програвачами та мають вільний доступ до Інтернету.

Підсумком роботи табору стало урочисте закриття, на якому діти, виконуючи проектні роботи та створюючи презентації, відзначили найцікавіші моменти з життя табору. Слід відмітити, що восьмикласники були дуже активними у різних видах діяльності, уміло працювали у групах та парах, за що і були нагороджені сертифікатами. За час перебування у таборі діти набули нових знань з англійської мови, вміння спілкуватися нею у нових ситуаціях, удосконалили навички діалогічного й монологічного мовлення.

Мовний_таб1р_11

Поставлені завдання були виконані в результаті злагодженої роботи вчителів і дітей. Вся виховна діяльність в мовному таборі була організована відповідно до плану роботи на кожен день, учні отримали практичні навички в застосуванні англійської мови, навички роботи у команді та групах.

Перевагами створення ЛМТ на нашу думку є:

-діти, відпочиваючи, підвищують рівень знань з англійської мови;

-невимушене спілкування розмовною англійською мовою із спеціалістами та носіями мови;

-зацікавлення дітей у подальшому вивченні англійської мови

- вихованці мають можливість працювати в нестандартних ситуаціях, розвивати креативність, творчість, активність, більше можливостей працювати в групах. Ігри та робота в групах згуртувала вихованців і дозволила виявити творчі здібності та вміння тих учнів, які на уроках були малоактивними.

Функціонування табору мало велике значення для підвищення рівня знань учнів з англійської мови, сприяло формуванню почуття колективізму, взаємодопомоги, співпраці. У своїх відгуках школярі схвально оцінили роботу літнього мовного табору і висловили бажання відвідувати його і наступного року.

На нашу думку, залучаючи учнів до такої цікавої й корисної діяльності, вчителі не лише удосконалюють їх навички іншомовного спілкування та підвищують інтерес до вивчення англійської мови,а й допомагають школярам стати повноправними членами європейського простору.

Кiлькiсть переглядiв: 488

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.